שִׁירוּ לַיהוָה בָּרֲכוּ שְׁמוֹ בַּשְּׂרוּ מִיּוֹם־לְיוֹם יְשׁוּעָתוֹ: (תהלים פרק צו פסוק ב)

אנו זוכרים את ישועת ה' בימים עברו (זמן עבר), מודים על הישועה כעת (זמן הווה) ונמשיך ונהלל ונשבח על ישועה עתידית (זמן עתיד).

שִׁירוּ לַיהוָה בָּרֲכוּ שְׁמוֹ בַּשְּׂרוּ מִיּוֹם־לְיוֹם יְשׁוּעָתוֹ: (תהלים פרק צו פסוק ב)

שִׁירוּ לַיהוָה בָּרֲכוּ שְׁמוֹ בַּשְּׂרוּ מִיּוֹם־לְיוֹם יְשׁוּעָתוֹ: (תהלים פרק צו פסוק ב)

בְּכָל יוֹם וָיוֹם שׁוֹלֵחַ הַשֵּׁם יִתְבָּרַךְ יְשׁוּעוֹת חֲדָשׁוֹת לְהַצִּיל אֶת הָאָדָם מִסִּטְרָא אַחֲרָא, הַמִּתְגַּבֶּרֶת עָלָיו בְּכָל יוֹם, וְזֶה בְּחִינַת: בַּשְּׂרוּ מִיּוֹם לְיוֹם יְשׁוּעָתוֹ.

שמידי יום ויום עלינו להלל ולשבח את ה' ולבשר על כל יום ויום של הישועה וההצלה מהסיטרא אחרא. 

אבל, נשאלת השאלה:

מדוע כתוב "מיום ליום"? היה יכול לכתוב: "בַּשְּׂרוּ יום יום ישועתו" - והיינו מבינים שיש לבשר מידי יום על ישועתו.. 

ונראה להבין כך:

מִיּוֹם־לְיוֹם - מבטא קצב התקדמות מזמן עבר לזמן הווה ולזמן עתיד - בקצב ובמגמה של עלייה והתקדמות - הולך וגובר מידי יום.

אנו זוכרים את ישועת ה' בימים עברו (זמן עבר), מודים על הישועה כעת (זמן הווה) ונמשיך ונהלל ונשבח על ישועה עתידית (זמן עתיד).